
Humor negre.
L'acabo de començar, porto 40 planes pero tampoc es gaire llarga (no arriba a 200 planes). Per ara es agradable de llegir i fas uns quants somriures (que ja es bo veient la concurrencia que hi ha pel tren ...).
Es rapida de llegir, un parell de viatges en tren i sacabo. Es senzilla, sense mes pretensions que fer riure una mica.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada