
Miniserie, (2009) 2 capitols, total: 3h.
Te un aire a 24h.
Assassinan a la presidenta de USA, a partir d'aqui la trama va de veure qui es l'assassi i quina organitzacio hi ha al darrere i que volen fer i ... el tema s'embolica i te un final "rocambolesco" (com es d'esperar).
A l'Angels no li ha agradat i a mi una mica si. Tambe cal dir que el fet de tenir la nova inquilina trastejant per sobre teu i fent sorolls (rum, rum, rum) no ajuda gaire ;-)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada