
Fantasia i una mica d'aventures?
Buf, ens ha agradat molt ... De que va?
Una nena que esta en un hospital (braç trencat) en els anys 20 aprox. Per X motius acaba anant a visitar a un senyor d'una altre planta al hospital. Aquest li va explicant una historia d'aventures per encuriosir a la nena i que aquesta acabi robant basicament morfina per a ell. I la cosa segueix.
Basicament son dos histories, la que es desenvolupa en el hospital i la explicada a la nena.
Molt recomenable.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada