
Detectiu
Almenys no es el tipic "catxes", aquest cop es un poli ja proper a la retirada i que es troba un parell de casos aparentment poc relacionats ...
Sembla mes un capitol pilot d'una serie que una pelicula en si.
No esta malament, pero poca cosa mes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada