
encara no l'he acabat pero no pinta gaire be, pensava que seria tipus la sombra del viento, potser es que hi han varios personatges i no t'aclares gaire... o tambe que lleigeix-ho de nit, quan estic mig dormit. Quan l'acabi (que sera abans de fi de mes) ja us dire el que.
Ja l'he acabat i la veritat... Molt soroll per no res, no se si he sigut jo que el llegia de nit o si realment es fa un embolic amb tot i al final te ganes d'acabar el llibre i tira pel dret.
Resumint, no m'agradt gens, crec que vol aprofitar algunes de les coses del anterior i queda tot com molt embolicat, o potser soc jo que soc una miqueta limitat...
a mi el llibre em va agradar força ... pero el final es "PENOS".
ResponEliminatal com dius crec que no sap com acabar-ho i li fot un parche que no kda gens be.
per tant la nota final ja no pot ser bona pq al meu entendre un llibre que no sap acaba ... kda molt coix!