dimecres, 24 de juny del 2009

Mileniun - El hombre que no queria a las mujeres


No se, no he llegit el llibre i tothom diu que enganxa molt pero a mi la peli no em va dir res, vaig trobar que la historia es bastant simple, s'allarga per tonteries (per cert la peli dura unes tres hores) i mes aviat recorda les pelis de tele 5 o Antena 3 un diumenge a la tarda, amb sorpresa, esperada, final.
Per trobar-li una gracia, el personatge de la Lisbet trobo que esta ben creat, que s'ha aconseguit un personatge que no saps ben be d'on ve, que te una historia darrera que no t'expliquen pero es massa fosc i massa increïble (vaja, diria jo que un hacker aixi no pot existir, aixo ho han de dir més els informàtics)
Per acabar, una pèli per passar l'estona i prou, sense cap tipus de pretensio

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada