
Prehistorica - Aventures - SciFi ... (1986)
Decepcionant, tot i que pensant que esta feta al 1986 poder ara trobo que la manca d'efectes especials es mes raonable.
L'Ayla no es gens creible i la tribu te la imaginas diferent ...
Suposo que son coses tipiques de la gent que es llegueix un llibre i despres al passar-ho a la pelicula et trobes moltes deficiencies/incoherencies.
"No es lo mismo", oi?. En un llibre tens hores i hores de disfrute i aqui tens 1h35' i se't fant llargs :-(
p.d. la saga del "clan del oso cavernario" es força entretinguda per llegir !!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada