dimarts, 16 de juny del 2009

Survivors - Miniserie


SciFi+Apocaliptica+Drama+... - (2008)
1a temporada ACABADA.
Una pandemia de grip mata al 90% de la poblacio mundial (buuuf, si l'hagues vist fa un parell de mesos ... m'hagues "cagat").
El capitol pilot es de 1h30' i passa rapid. La "por" es que l'argument s'eternitzi i mai acabi. Espero que no sigui com "Jericho" (l'angels nomes va aguantar 3-4 capitols).
Seguirem informant :-)
son nomes 6 capitols ... espero acabar-ho, pero dubto que l'angels aguanti. El segon capitol no va acabar de entusiasmar :-(
Ja estic altre cop en marxa amb aquesta miniserie.
No te tanta mala pinta, ara ja van apareixent diferents grups que han sobreviscut a la tragedia, els dolents-dolents que fabriquen la malaltia, ...
6 capitols son la primera temporada, pero queda molt encara per acabar la trama pero no se si aixo tindra continuitat.

1 comentari:

  1. aguantaré un capítol més i a veure que fem!
    que torni LOST!! i BING BANG! i FRINGE!!

    ResponElimina