
Be, tornem a un altre escriptor del que ja hem llegit alguns llibres moooolt bons ("Trilogia de Nova York", "Viatges per l'escriptorium" i "Bogeries de Brooklin", totes tres altament recomenables).
El punt de partida sembla que sera el que li passa pel cap a un escriptor durant una nit en la que no dorm.
Sap acabar el llibre, m'ha agradat força, recomenable (per fi!).
ep! l'oriol m'ha passat el llibre i ja estic ficada.
ResponEliminade moment molt bé, m0agrada com escriu aquest home.