
Primera del cap de setmana ... dedicada a l'angels ... robatori + una mica d'intriga i si hi hagues alguna cosa de jajaja molt millor.
No esta malament, no es per dormir-se pero tampoc es cap cosa de l'altre mon.
Es deixa veure.
A mi no m'agrada gens el Caine pero aquesta pelicula si que l'he aguantat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada