
Drama (?). Segona del cap de setmana (dissabte).
Una pelicula sense masses efectes i molt de dialeg. Esta dividida en 3 parts ... la mateixa historia pero vista en 3 punts de vista diferents. Evidentment la trampa esta en que cada punt de vista aporta noves coses per ampliar la historia.
No esta malament.
Es el que te tenir a la tita a casa ... les pelicules que veiem han de ser en castella/catala i llavors no tenim les novetats.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada