dimarts, 7 d’abril del 2009

Bajo la sal - Dir: Mario Muñoz


Thriller, una mica de suspens.
Pelicula mexicana, una mica lenta i amb algunes imatges una mica dures.
En qualsevol cas, de les 3 ultimes pelicules es la que mes m'ha agradat ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada