llibres, sèries, pelis, jocs, música...
com aprofitem el nostre temps
Pàgines
Pàgina principal
Index
dimarts, 7 d’abril del 2009
Bajo la sal - Dir: Mario Muñoz
Thriller, una mica de suspens.
Pelicula mexicana, una mica lenta i amb algunes imatges una mica dures.
En qualsevol cas, de les 3 ultimes pelicules es la que mes m'ha agradat ;-)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada