
Assassinats, thriller, una mica de suspens, polis, ...
Autora sueca, ara que esta de moda en Larsson suposo que surten altres al voltant.
Es troben un gos mort i seguidament una dona ... sospiten del marit d'ella i el posen a la preso pero seguidament tornen a trobar-se una nova dona morta (estil similar = assassi en serie!!!). Mes morts!!!
Els protas basicament son els 2 polis/detectius (home i dona) que s'encarreguen del cas i la gent relacionada amb els morts.
I pel mig un periodista, relacions sentimentals ... tot en una petita illa sueca tipica per anar a passar les vacances.
Paral.lelament ens van donant "flashbacks" del motiu del comportament del assassi.
"Hasta aqui puedo leer".
M'ha passat molt rapid, en 3 dies ... tot gracies a la renfe que avui m'ha fet estar
3h per anar de caldes a barna !!!!!!
I no em tornen els diners ...
El llibre: recomenable.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada