diumenge, 17 de maig del 2009

Estômago - Dir. Marcos Jorge


Bona.
D'aquelles pelicules de baix presupost que no t'esperes gaire i t'acaba agradant.
La trama es situa en dos punts de la vida d'un "pobre" noi.
a- quan deixant un poblet arriba a una ciutat al Brasil. Tracte de com entra a treballar a un petit bar, passa a ser un bon cuiner, coneix noia ...
b- temps despres esta a la preso, entra com el ultim mico de la cel.la i poc a poc evoluciona en la jerarquia gracies a la cuina ...
Els dos periodes de temps es van explicant a la vegada ... fins que al final ens trobem en el punt del motiu del pq arriba a preso.
Recomenada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada