dijous, 14 de maig del 2009

Bienvenidos al norte - Dany Boon


Comedia ... fa riure????
Recorda la tipica pelicula española que se'n riu d'altre gent (lepe?), pero a la francesa.
"la pelicula mas taquillera del 2008 en Francia ..."
Buuuuf.
no, no, no ... perdua de temps!

2 comentaris:

  1. L'he vist aquest estiu amb els meus pares a aiguafreda, crec que, contrariament al que diu l'uri (com sempre)no esta tant malament, d'acord que no es per tirar cohets, te un humor mes que costumbrista, a els meus pares els va fer riure i nomes per aixó ja mereix la meva aprovació; jo sol no l'hagues vist (o l'hagues desestimat als 10 minuts).
    Pases una estona amb algun jaja i poc mes... pero para nada recorda comedietes espanyoles d'antaño, alli sen enfotien directament de la gent de poble, aqui li saben donar la volta...
    victor

    ResponElimina
  2. una peli k desestimas als 10 minuts ... i no la trobas dolenta????
    krallu!!!

    ResponElimina