Comedia ... fa riure???? Recorda la tipica pelicula española que se'n riu d'altre gent (lepe?), pero a la francesa. "la pelicula mas taquillera del 2008 en Francia ..." Buuuuf. no, no, no ... perdua de temps!
L'he vist aquest estiu amb els meus pares a aiguafreda, crec que, contrariament al que diu l'uri (com sempre)no esta tant malament, d'acord que no es per tirar cohets, te un humor mes que costumbrista, a els meus pares els va fer riure i nomes per aixó ja mereix la meva aprovació; jo sol no l'hagues vist (o l'hagues desestimat als 10 minuts). Pases una estona amb algun jaja i poc mes... pero para nada recorda comedietes espanyoles d'antaño, alli sen enfotien directament de la gent de poble, aqui li saben donar la volta... victor
L'he vist aquest estiu amb els meus pares a aiguafreda, crec que, contrariament al que diu l'uri (com sempre)no esta tant malament, d'acord que no es per tirar cohets, te un humor mes que costumbrista, a els meus pares els va fer riure i nomes per aixó ja mereix la meva aprovació; jo sol no l'hagues vist (o l'hagues desestimat als 10 minuts).
ResponEliminaPases una estona amb algun jaja i poc mes... pero para nada recorda comedietes espanyoles d'antaño, alli sen enfotien directament de la gent de poble, aqui li saben donar la volta...
victor
una peli k desestimas als 10 minuts ... i no la trobas dolenta????
ResponEliminakrallu!!!