diumenge, 31 de maig del 2009

Saud el Leopardo , de Vazquez-Figueroa


Historia novelada de l'inici modern de la dinastía Saudí ( sí, els de Arabia, que per aixó es diu "saudí" ). Molt recomanable, hi ha acció, et fica a la trama i t'enganxa. Dona per un parell de dies al tren, és curtet ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada