dissabte, 2 de maig del 2009

Rocknrolla - Dir. Guy Ritchie


Thriller (gamberros, golfos, dona dolentota, el magnat rus alias abramovich ...).
El tipus de pelicula s'assembla a "Revolver" PERO aquesta SI que s'enten, es mes simple pero la trama es mooolt millor, i jo vaig riure 3-4 cops (no es l'objectiu de la pelicula pero te algunes coses gracioses).
Ep, la Laura la va trobar "fluixeta" ... pero es la primera pelicula que veig que no s'adorm !!!!! :-)
Ja m'estic baixant la banda sonora, algunes cançons mooolt bones.

1 comentari:

  1. La he trobat molt bona, un guió una mica enrravessat pero seguible, una banda sonora molt bona i, tal com dius, rius alguna vegada.
    Molt aconsellable
    victor

    ResponElimina