
Pérez-Reverte en estat pur. Intens, históric, m'encanta aquest home ( l'escriptor, vull dir ). El llibre és supercurt i amb un final **espectacular** , es llegeix en 1 hora màxim ( business is business ), perque no és barato. Per incondicionals d'aquest autor. Algú més de vosaltres ho és ??? Estic sól devant d'aquesta meravella ??? Tota la info sobre el autor http://www.capitanalatriste.com/ , aquí podreu trobar també la columna que publica setmanalment als dominicals de diferents diaris espanyols. En aquest columna posa a parir a tothom. Genial,...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada