
Terror, l'angels esta encara tova i fara llit ... aprofito per una de por amb la tita ;-)
La mare de 2 bessones es mort de manera "estranya". Passen els anys i sembla que les bessones "poden" comunicarse sense parlar (telepatia?). Una de les bessones te un accident en cotxe en el Km31, i entra en coma ...
A partir d'aqui comença la trama en vides paral.leles entre els morts i els vius.
Total, vol fer por pero es bastant previsible, tot i que la pelicula no esta malament (pero si la intencio es fer por ... per aqui falla).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada