
M'havia kdat amb el Bauer de la 1a. temporada ... fa 5 anys (la vam veure al 2004!!!).
Poder no estaria massa canviat si hagues vist les seguents temporades (una estava be pero crec que no donava el tema per a masses mes), pero despres de tants anys l'he vist una mica "yayu" al pobre. I tristot ... que ha estat un any fora de USA, exiliat.
La CIA el busca i ell acaba a una escola de orfes al Africa profunda ... a on hi han "exercits" que agafen nens per fer la guerra. Doncs d'aixo va el tema. L'accio es situa en 2 hores i la pelicula es de 1h25'. Distreta, poca cosa mes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada