dilluns, 13 d’abril del 2009

La classe - François Bégaudeau


Dema al tren la començo ... "estoy en ello". En principi te bones critiques.
Pero aquesta nit, toca el capitol 12 de Lost (el 11e va ser una mica fluix ... inesperat en la 5a temporada que ha estat fins ara una passssada).
Ja l'he acabat (per cert ... el 12 de Lost, flipasssss !!!).
El llibre?
Ah si, doncs que vols que et digui ... no esta malament pero tampoc mata. Suposo que vol descriure el sistema educatiu frances dins d'una barriada marginal. Lo bo es que no te cap missatge de bo-dolent, tots queden força "retratats".
Acabas amb la impresio de "aquesta historia ja l'he llegida, no?" ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada