dilluns, 20 d’abril del 2009

El lado oscuro - Frank Schätzing


Ja arriba Sant Jordi !!!
la primera a la vista es la ultima novela del autor de "El Quinto dia" (moooolt recomenable, ja en el blog).
Res, nomes porto 4 planes ... esperant a portar els nens a la biblioteca no m'he estat de llegir 3 minutets.
Va be, va be ... ja torna el ritme de 50 planes per trajecte de tren, bona senyal ;-)
Indici de: distreta i interessant, per entretindre.
Les primeres planes ens situen a la guerra del Golf (1991), tres mercenaris que es troben un mun de joies-diamants-etc, pero no s'ho poden endur, ho amaguen i coses del desti un dels tres es abatut a trets per un caça iraqui ... i el donen per mort i el deixen tirat alla :-(
La segona situacio ... any 1999, un home mort (cruelment torturat) ... tatxin!!!!
No continuo, esta força be per ara.
SACABO.
No es lo mesmo, no es "El quinto dia" pero almenys es força entretinguda. Es recomenable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada